f saya suka senyum :) ~ BeautifulSmile♥

I am perfectly made, and wonderfully flawed. Hi

Friday, March 4, 2011

saya suka senyum :)

pada ketika ini saya sedang memejamkan mata saya dan bersyukur kerana saya tidaklah mempunyai seseorang yang bergelar 'BOYFRIEND'. hihi. sebab saya suka membalas senyuman merekamereka yang lain. :P

okay. apa aku merepek ni?

dah dah lupakan itu.

anyways, assalammualaikum~ (baru lepas menghafal hafazan, jadi alim sikit :P)
hi rakanrakan, awak apa khabar? oh bagusla kalau khabar baik. kalau tak baik, tak payah makan ubat k, senyum dan berketawa je. pergi la cari stupid jokes dekat youtube ke apa, dan ketawalah bergulingguling.

confirm lepas tu, khabar kamu semua akan menjadi baik, insyaAllah :D

sekarang pukul 1210pm dan saya baru bangun tidur.

tak senonoh kan? ish ape la suhaida ni. -_-"

oi, sedap je mengata kan? tanya lah dulu kenapa bangun pukul 12? ish.
okayokay. ceritanya sangat macam AWESOME. sampai saya sendiri tak mempercayai tahap ke-AWESOME-an dia. haha.
anywaaay, the thing is, semalam, Intan Syazliana, my roommate, ajak saya tolong ajar step zapin dekat budakbudak part one kolej Tun Puteri yang masuk pertandingan menari masa malam citrawarna nanti.

k dah jangan ketawa k.

saya memang sebenarnya tak ada bakat terpendam untuk menari. err. jangan nak kata bakat terpendam. saya rasa saya lansung tak ada bakat menari. haha. tapi, bila masuk semester kedua ni, saya join kelab tarian dan kebudayaan for the elective koko so i just know the basic steps. and she asked me to teach those basic steps to the partones and so that was my job la, just shared what i know. well, ofcourse i am not good in dancing tho. but hey, i dont do that bad *cough* and the most important thing is that WE HAD FUN! :D

it was fun, really.

atleast it really releases some stress and it really fun. it is even more fun to compared to the koko time. teaching them those steps are definitely A LOT MORE FUN.

sumpah tak tipu.

okay fine. sekarang nak gelak, gelak laa.

suhaida sulaiman menari zapin!! *sambil gelak gulingguling selama 483 jam tanpa henti*


saya dah tau dah. kamu semua memang kejam. okaybye.

0 comments :

Post a Comment

© BeautifulSmile♥ , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena