f me and pahang : story dua ~ BeautifulSmile♥

I am perfectly made, and wonderfully flawed. Hi

Tuesday, April 13, 2010

me and pahang : story dua



*ehermeherm*
crite ni ngarut sikit ah kan.
well, alkisahnya, dah berlaku sejak tahun lepas la.
makcik saya ni ade satu jiran ni.
anak die, sangatlah comel.
well, ac2ly, to be honest,
saya dah lupa pun macam mana rupa mamat ni.
the last time saya tengok muka dia dari dekat was actually masa raya, i think 2 @ 3 tahun lepas.
he is cute la.
but as i said, i have forgotten how he look like now.
well, oleh kerana tak ada hiburan lain semua, saya pun salu cakap makcik saya,
"makcik ade jiran yang sangat comel"
dan sejak itu, makcik saya pun selalu la kacau saya dengan die,
alah, saje, main2, kan...
saya pun tak kisah laa.
since nenek saya tinggal sekali dengan makcik saya,
die pun kadang2 terdengar la juga kan.
pernah sekali la, 
looooong ago,
 nenek actually berkata begini.

"kaklang, selalu ke telefon telefon budak atas tu?"
"budak mana ni, nek?"
"budak yang duduk depan rumah, atas tu. yang duk belajar kat KL tu"
*garu kepala*
"nenek cakap ape ni? kaklang tak pernah borak pun dengan die"
"oh, tak de ke?"
*gelak*
"nenek, kaklang dengan makcik semua gurau ajalah, tak ada apa2 pun"
"tapi kalau hang kawan dengan dia pun bagus gak, budak tu belajar tinggi, blablabla"
*tepuk dahi dan dengo je lah nenekku tersayang membebel*

and last year, after last paper, chemistry,
the exactly next week, one of my cousin is getting married,
so, after the wedding, i planned to stay at my auntie's house at pahang, 
just for fun la kan.
so my daddy, 
is acting weird.
right before i am about to put my bags inside my auntie's car.

kaklang, sini jap.
ape?
kaklang ade ke, msg2 budak yang kat rumah makcik tu?
budak mana ni abah?
alaa, yang duk kat depan umah makcik tu la, yang kat atas bukit tu.
-.- abah, ape la yang abah merepek ni? even nama die kaklang tak tau, macam mane nak mesej?
oh, tak tau eh?
 -.-
i was actually kinda pissed because i thought he thought i want to go to my untie's house so much because of him.
you know, because of guys.
but then.
that is not it.
when i found out a lil something about it from my grandmother.

hari tu, ayah dia ada tanya pasai hang.
sape, nek?
tu, budak atas tu..
o.O tanya apa?
tanya hang la, merisik la tu.
.!!!???!!!!?????!!!!
nenek dah dok cakap dah, hang dok blajaq lagi. die kata, tapo ah, blaja pun tak kisah ah, kawan2 la dulu.
omg seriously???

well, that is the main point actually,
yang lain tu, tak perlu lah kaan?
-.-
itulah kisahnya.
saya dirisik oleh ibu dan ayah dia.
at first, it i think its scary.
and then i think its weird.
and the next thing, i think its stupid.
i mean, we are not living in those days anymore!
if you wanna get to know me, jees, just came and ask for my number.
seriously, omg.
i would give you, you know -.-
tak payahlah hantar your parents and all..
-.-
it creeps me out laaa... -.-
-.- 
-.-
aduyai...


anyways,
when i was in pahang for interview that day.
they was there, you know.
i mean, they actually live in KL. they just went there sometimes, when they wanna runaway from the busy city
so, menurut nenek, memang dah lama la mereka kat situ kan.
tapi, tak pernah pulak nak singgah,
just say hye, and stuff like that.
that day,
DIA BOLEH DATANG RUMAH PULAK!
dah la, sampaisampai kuantan je, nenek saya,
"kaklang, nama die faiz"
"siapa nek?"
"tu, yang kat depan rumah tu, faiz namanya"
-.-
another F
-.-
-.-
tension2.
seriously ke diorang ni?
saya nak sambung blaja dulu ah..
g cari orang lain.
saya dah ketakutan dah nak g umah makcik saya.
@.@



0 comments :

Post a Comment

© BeautifulSmile♥ , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena