f good day, yes? ~ BeautifulSmile♥

I am perfectly made, and wonderfully flawed. Hi

Thursday, April 29, 2010

good day, yes?


bangun pagipagi,
decided nak amik wuduk kat luar.
sejuk gilee..
tapi sangat best XD
ade bulan.
sangat besar and orange.
cantik tapi menakutkan.
haha.

prepare breakfast untuk adik,
and teman diorang pergi sekolah.
walaupun mereka sangat mangkuk, buli saya pagipagi,
tapi terima kasih kerana buat saya ketawa pagipagi tu.
:)

abah tak kerja harini.
so, kami berdua tengok movie samasama.
TAK, BUKAN CERITA SAW!
-.-
cerita yang sangat kelakar dan BEST.
bukan cerita bongok tu la kan.
-.-
banyak kott cerita kitorang tengok.
hidustan,
adnan sempit,
just my luck.
haha
seronokseronok.

next, my tuition students came.
jessica dengan gembiranya tunjuk aku paper maths die yang sangat improved. 
a srtong C looks like a good start, since she NEVER did passed before :)
tapi english, masih lemah la kan, malas la nak cerita.
haha.
apa apa pun, semua ni membuatkan saya lebih bersemangat untuk mengajar die.
yang sorang lagi, kimberly ni...
saya tak tau la kan.
dia macam sukasuka die nak datang ke tak,
so, susah sikit nak control.

harini, saya tak masak keseorangan.
abah ada untuk membantu.
haha.
basicly today, kami semua makan air tangan abah.
haha.
sedapsedap.
:))

lepas tu, samasama kemas bilik ngan along.
baju die, SEBEBAN nak di-donate-kan kepada orang yang lebih memerlukan.
buat penuh almari jee..
-.-

tolong adik buat homework.
muka pun dah nampak sangat pemalas.
tapi kena la paksa jugak, 
dah nak upsr kan..
:)
biarla push sikit XD

sekarang, blogging.
sambil chatting dengan rakanku yang sangat tersayang.
:)


bukannye takde perkara yang menyakitkan hati.
tapi, saya sedang belajar untuk tidak ambil peduli.
i SERIOUSLY dont care.
you mean it or not, i dont care.
:)
there is too much happiness in my life to think over the sad part.

i dont need you.
:)



0 comments :

Post a Comment

© BeautifulSmile♥ , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena