f ada ape dengan INTERVIEW?? ~ BeautifulSmile♥

I am perfectly made, and wonderfully flawed. Hi

Thursday, April 8, 2010

ada ape dengan INTERVIEW??


aduyai...
kemangkukan aku terserlah pla pulak kali ini.. 
-.-
ok, beginilah kisahnya,
masa isi borang upu fasa pertama tu,
aku isi masa dekat kuantan,
dengan makcik aku yang berada di sebelah la kan.
lepas tu,
makcik aku bagi this BRILLIANT idea,
'kaklang, letaklah alamat rumah makcik.'
and aku yang naive lagi menunjukkan muka yang sangat baik tu.
'eh. tak pe ke? bukan kena ikut ic ke?'
dan dengan confidentnya, makcik aku jawab,
'tak lah, kaklang ingat kalau isi kL, die bagi ipta kat kL ke? isi pahang, at least ade banyak choice,'
memandangkan masa tu kami dekat cc, sebab rumah makcik aku takde net, 
ramai budak2 bujang yang tengah main game.
aku pun tak nak la bergaduh dengan makcik aku.
jadi, aku pun taip la alamat rumah makcik aku.
dan aku memilih mass comm.
dan mass comm ade interview.
dan sekarang
INTERVIEW 
AKU 
DEKAT
UiTM CAWANGAN BUKIT SEKILAU, KUANTAN, PAHANG! 
-.-
aku call makcik aku semalam dan dia gelak tak henti2.
aku dah call mamat yang terlibat tu tapi die cakap tak boleh tukar.
jadi, aku akan ke pahang esok.
haih.
mangkuk, mangkuk.
-.-

0 comments :

Post a Comment

© BeautifulSmile♥ , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena