f jom berbahasa melayu. :D :D ~ BeautifulSmile♥

I am perfectly made, and wonderfully flawed. Hi

Wednesday, December 15, 2010

jom berbahasa melayu. :D :D


saje je nak gedik sekali sekala. 
sekarang tengah tunggu ma mandi and bersiap, sebab aku nak ikut die g MidValley.
ade mesyuarat penting dengan eyri,
PENTING KE?
tetttt!
hahahaha.
just nak jumpa dia laa.
penat die menapak turun KL, nak jumpa ngan aku kannn. hahahha
TEEETTTTTT! *lagi sekali.
dia kat KL sebab dia nak tengok battle of the band tu la.
alangalang tu, boleh la hang out jap :)
ma tak mandi lagi. sekarang dah pukul 9:26.
ma selalu menghalang aku daripada being punctual tau tak. -.-
haritu menjadi penyebab aku lambat ke Kumon. -.-
tapi tape, masih menyayangi die sepenuh hati. :D :D
anyways, masih tak pasti ape nak buat whole day dengan mamat tu -.-
HAHA.
whatever la. i'll think of something later

semalam Kumon tersangat lah best.
TERSANGATLAH PENAT tapi TERSANGATLAH BEST.
dont ask why. LOL.
because its just what it is when it comes to Kumon :D :D
and i am not over reacting, im just in love with Kumon :)
i love teaching those small kids that are super smart.
just imagine, i have a kindergarten student that is doing darab.
eh, tercakap english pulak. minta maaf ye :P

and i met someone :D
i dont mean "MET" but, whateverla.
i never met someone that i so like talking with.
maksud saya, the strangers la.
mostly because they always like to start a conversation with;
"hye, buat ape?"
"nama ape?"
"tinggal katne?"
i mean, i know la its common but it bores me la.
not to say i didn't do it. LOL.
memang la aku pun kadangkadang macam nak tanye benda yang sama kan?
i mean, at least make the conversation tu ade sebab.
tak yah la nak straight forward cakap yang
"hey, aku nak kenal dengan kau"
er. i bet nobody understands what am i saying. haha.
its okay la. im getting used to not having people understanding me.:P

its 9:46am and ma baru habis mandi.
rasanya eyri dah nak sampai mid -.-
okay. die baru msg. die dah sampai -.-
fine la, nak g bersiap. later bloggie :)



0 comments :

Post a Comment

© BeautifulSmile♥ , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena