f i'm not perfect ~ BeautifulSmile♥

I am perfectly made, and wonderfully flawed. Hi

Tuesday, March 30, 2010

i'm not perfect


susah jugak bile diri ini disayangi oleh ramai orang, kan?
adalah sorang cousin aku ni yang bole dikatakan OVER protective.
nasib baik perempuan.
-.-
anyway.
dia marah gilegile sebab aku macam terlalu into this guy.
so this post is for her, just in case kalau die stalk over aku and jumpa lagi blog aku ni kan.
-.-
oh, cousin,
saya tau la apa yang saya buat.
saya tau apa yang saya nak buat.
kalau saya boleh bangun hari ini dan tidak mengenali seseorang yang bernama dia,
boleh la nak kata, kan.
tolonglah berhenti menyuruh saya buat perkara yang tak mampu saya buat dalam masa terdekat ni
saya bukan robot yang ade switch untuk turn on or off feelings for others.
i'm not like on of the cars that you can fix, you know,
(ayat bella dalam new moon XD)

so, please,
berhentilah mengutuk die.
dia tak buat salah ,
saya yang bodoh.
awak cakap aja lah, saya tak kisah.
awak nak cakap saya bodoh, saya tahu.
takpe, saya terima je sebab memang kadang-kadang saya bertindak bodoh pun.

saya dah happy sekarang.
mungkin tak sepenuhnyta.
tapi bukan sebab dia dah dedicate a post for me.
tapi sebab saya dah bersedia untuk lepaskan dia pergi.
sebab saya dah tahu dia akan bahagia bersama another dia.
sebab saya tahu saya akan turut bahagia bersama dia.
saya akan jumpa the right guy.
awak jangan lah risau.
saya memang lembik,
tak macam awak, yang tak ingat siapa boyfriend pertama awak.
-.-
saya sayang awak jugak.
saya sayang diri saya.
saya tak akan buat perkara yang bodoh lagi, insyaAllah.
((:
tolong berhenti, yeh?
saya tak tahan la..


0 comments :

Post a Comment

© BeautifulSmile♥ , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena